Dancing queen

Tjoho.
Kom just hem från min uppvisning. Det gick väl sådär, haha. För det första så var det en tjej som råkade knuffa till mig så att jag ramlade, för det andra så tappade jag mitt röda paljettyg så att det hängde väldigt vackert och dinglade mellan mina ben ett par takter. Men aja, det är väl helt enkelt så att det är någon där uppe som inte vill att jag ska dansa en avslutning helt perfekt.
Mamma fotade, men hon sitter just nu och förstör bilderna med sin redigering + att hon alltid lyckas fånga mindre smickrande delar av dansen eller när jag ser trött ut. Det är därför man ska ha en dansare som fotar åt en, som ser när man kommer att sträcka ut på armarna och som vet att man ser lite ansträngd ut när man försöker komma upp från golvet. Just sånna delar är det nämligen som mamma lyckas få med.
Pappa filmade också med mobilen, tur att mina tabbar inte syntes så bra ;)

Ännu ett intressant inlägg som ingen bryr sig om
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0