Modeblogg II

Min nya jacka är tyvärr inte ett fynd som mina 20-kronors jeans (se inlägget modeblogg),
men ack så snygg även ifall man inte ser så mycket av jackan på den här bilden.

Förresten har jag tappat bort den där vinröda sjalen :(
Jag glömde den utanför matten och när jag kom tillbaka var den borta. Hoppas att det var någon vänlig själ som lämnat in den i expeditionen. Får fråga imorgon.
Nu ska jag sova, puss.
//A


image60

PS. Som vanligt är jag helt rätt ute med en blå jacka och röd sjal.
För att riktigt sätta pricken över i borde man färga sitt hår rödbrunt  á la Anneli.
Så se nu till att vara riktigt hippa, som jag.
// Allas eran modeguru, Anneli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0