Sjukt

Hej hopp allihopa!
Det var drygt en vecka sedan jag skrev nyss, och då handlade det om jobbet. Jobbet är också det som hindrar mig från att skriva så ofta som jag vill. När jag kom hem idag låg det ett gulligt paket på mitt sjukt stökiga skrivbord. Där stod det:

"Här får du för att du jobbar så bra.
Bara du inte jobbar ihjäl dig.
Men du kanske får råd med en bil eller två.
Puss & Kram från din syster"

Och så hade hon tejpat fast två ferarribilar och en sån där godispussmun. I paketet låg det en stor chokladkaka <3 Jag blev sjukt glad :) Jag har typ glömt av hur choklad smakar eftersom att jag jobbar så mycket och har inte tid att träffa kompisar, shoppa eller äta godis.

Lite ledig har jag varit sedan jag skrev sist iaf. Jag åkte ner till Halmstad och hälsade på Markus och gjorde det vi är allra bäst på: Ingenting. Ja okej, vi kollade på film och lagade mat (Sjukt gott blev det), kollade lite på stan osv. Det är verkligen skönt att komma ut på landet lite och lugna ner sig emellanåt. Jag lånade Dancer in the dark av honom också. Ni vet den där musikalen av Björk jag tjatade om ett tag. Sjuukt fin film och Björk är söt som alltid och musiken är sjuukt bra. Hehe. Jag har försökt ladda ner den hur länge som helst och när jag väl fick tag i den så bytte den helt hux flux från engelskt tal till dubbad italienska. MITT I FILMEN! INNAN DEN BÄSTA LÅTEN! TOM LÅTEN VAR FFS DUBBAD >_____< Jag blev sjukt irriterad så nu håller jag på att kopiera den riktiga dvdn som jag lånade av Markus.

Jag måste sluta att överkonsumera ordet sjukt. 6 gånger bara i det här inlägget. Det mina vänner, är sinnes(sjukt).
//A


Mallan & Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0