Enjoy The Silence

Såg just den här videon på YouTube, och jag blir så sjukt peppad inför Arvika 2009!
Depeche Mode lär vara ruskigt bra live, kolla bara.

Photographic:



och Enjoy The Silence:




Åh Linnea om du inte går med mig så döör jag. Så fort min lön kommer ska jag köpa min biljett. Sen skulle det vara najs att åka till Emmaboda iår, har ju aldrig varit där. Jag har iofs aldrig varit på P&L heller för den delen, men Emmaboda har ju (iaf än sålänge) en klart mycket bättre line up än P&L. Hultan ser ju faktiskt ut att kunna bli nåt också:

Arvika: Depeche Mode!
P&L: The Soundtrack Of Our Lives, Kleerup (Njaaa, tvekish)
Emmaboda: Crystal Castles, Nordpolen, Markus Krunegård, Navid Modiri och Gudarna
Hultan: Regina Spektor! Anna Ternheim, Markus Krunegård, Lenka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0