Ho Ho Ho

Japp, det är julafton. Fast det känns inte så.
Jag har legat i soffan heela dagen och kollat på tv (fram tills nu). Pappa har fixat Ps CS3 åt mig här så jag har suttit och lekt med det lite, fast jag leker ju helst med mina egna bilder så det blir till att gå upp i ottan imorgon och fota soluppgången eller nåt. Känns som att jag har fotat det mesta här ute annars.

Ja just det, julklapparna. Jag fick bla:
- Såndär multigrej: Scanner/skrivare/kopiator/kamera/MP3/kaffemaskin/younameit. När jag kommer hem ska jag installera den och scanna in ALLA mina polaroider och holgabilder :*
- UV-filter till kameran
- Skivställ (Igår beställde jag skiva #61 och #62, det fick bara plats 60 skivor tills nu)
- Scarf x 2 (Den ena valde jag ut själv, men den är suuperfin) <3

Jappjapp. Min bror har också berättat att han har köpt en blixtdiffuser. Skitnajs :D men det är tråkigt att han måste berätta vad jag får i julklapp/födelsedagspresent jämt, haha.
Funderar på att skaffa mig en iPod Touch though. Typ i mellandagarna. Fast det kommer bli saftigt, ska ju spara pengar till den där vidvinkeln, och tills i sommar (tänkte ju ta ledigt och åka runt på diverse festivaler och så). MEEN det är ju ett tag kvar tills dess så jag hinner nog jobba ihop en del pengar.

Puss på er
och God Jul förresten.
Kärlek till er alla
//A


JAJUST DET! Här kommer en fin julklapp från mig till er (Den är också mina kära fars nya bakgrundsbild på datorn, fast det vet han inte om än, hehe) ^^


PÖSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0