Smart

Jag sitter här just nu och får lite panik på mig själv.
Jag hade tagit ut mitt minneskort ur kameran så att jag kunde lägga in bilderna på datorn, men nu när jag väl ska sätta in det så hittar jag inte kortfanskapet!
Okej, kortet kostade typ 100 spänn och jag har fått mitt 16 gb minne att fungera så jag kan ju använda det istället, men ändå. Jag ville ju se bilderna från i julas :(

Well well. Imorgon är jag ledig så jag ska städa på mitt rum lite (mycket) för det ser faktiskt förjväligt ut här. Det ligger kläder precis överallt. Och så får det ju inte se ut när jag får besök sen ^^ Imorgon kväll ska jag till Mallan, och sen far jag till hufudstaden. Såå... ni kanske inte hör från mig på ett tag.
Jaja, ni överlever nog
Puss hej
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0