Min lilla Erik har blivit vuxen på riktigt!

Det var bara något år sedan (okej ganska många år sedan) som hans favoritsyssla var att leka med bilar och dra i söta tjejers hår. Men idag, IDAG fick han sitt körkort. Det är verkligen den yttre gränsen till vuxenvärlden. Han känns så stor nu. Det är nästan lite sorgligt, men ändå roligt.
Vi var naturligtvis tvungna att åka någonstans. Var vi hamnade spelade inte så stor roll, men tillslut stannade vi vid Röda Sten och fikade. Mycket mysigt.


Erik med körkortet i högsta hugg.


Nu är det bara Werterskolorna och hjärteglädjen när du får en kaka på en torsdag som saknas <3
(Och för er som inte riktigt hängde med på det där sista hänvisar jag till Johan Glans.
Tyvärr verkar inte den fucking html-grejen funka som den ska så jag lägger upp en länk istället för att lägga upp en fin liten ruta på bloggen så att ni kan spela upp klippet direkt i bloggen. Lite jobbigare jag vet men det är värt det, jag lovar.)
http://youtube.com/watch?v=gpxJhpofAPE
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0