Ett fenomen

Jag skrev innan att jag skulle på picknickfestivalen, och det var min plan.
Fridde hade sagt åt mig att vara vid Brunnsparken kl 19, men när jag kom dit var ingen där.
Jag ringer Linnea, hon svarar inte
Jag ringer Hanna, hon svarar inte
Jag ringer Linnea, hon svarar inte
Jag ringer Fridde, jag kommer inte fram
Jag ringer Linnea
Jag ringer Hanna
Jag ringer Fridde
Jag ringer Malin
Jag ringer Erik
Jag ringer Linnea
Jag ringer Linnea
Jag ringer Linnea
Jag ringer Linnea
Jag ringer Malin
Jag ringer Hanna
Jag ringer hem till Linnea
Jag ringer hem till Hanna

Ingen svarar, och så är det nästan alltid när jag ringer folk. Det är ett fenomen.
Mina vänner verkar ha ett filter i öronen som filtrerar bort ljudet av deras mobiltelefoner när just jag ringer.
Inte okej.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0