Coldplay!

Jag stod länge och velade om detta inlägget skulle hamna i kärlek eller musikkategorin, men jag beslöt mig för att låta det ligga bland mina musikinlägg, för det handlar ju faktiskt om musik. Även ifall musik är en form av kärlek och speciellt idag. Så jag döpte om min musikkategori från bara "musik" till "musik, en form av kärlek"

Jaja, nu till de underbara nyheterna!
Jag gick just  in på min mail för att kolla om jag hade fått några roliga mejl. Och det hade jag minsann!
Herr Chris Martin från Coldplay hade skickat mig ett mejl och sa att de nu ska på europeturné. Jag blev riktigt hjärteglad och det gjorde verkligen min dag <33 Den 18 september i Globen mina vänner. Åh gud jag längtar typ nu. Jag har väntat på detta sedan de senast spelade i Sverige, vilket var för tre år sedan. Då ansåg mamma och pappa att jag var för ung för att åka till Stockholm ensam, men nu minsann! På måndag (den 2 juni) släpps biljetterna och eftersom att konserten ligger så nära min födelsedag ska jag be att få en biljett i fördelsedagspresent :) 495 kronor för stå plats.

Erik glöm inte att du har lovat mig att åka dit med mig :*
I min glädje ger jag er: Violet Hill, från den nya plattan. Grymt bra låt.
//A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0