Nya bilder

Nu kommer lite nya bilder, för er som inte redan sett dem på min bilddagbok vill säga.
Men det trillar ju faktiskt in lite okänt folk här då och då ;)
baddog.bilddagboken.se Gästlösenordet är Frusenfisk för er som inte orkar logga in *Host*Latmaskar*Host*
Observera att du måste skriva det med stort F för att komma in.

AMUNDÖN
image70
Härom veckan var jag, Lenne och Erik ute på promenad runt Amundön. Det var fint väder, men det blåste ganska kallt.

image71
Vi satte oss sedan på berget och hade bästa utsikten över solnedgången.


GRILLKVÄLL
image72
I fredags var jag på grillkväll med en massa folk på Hovåsbadet. Vi grillade korv, marshmellows och majskolvar (!) Haha, jag är bäst på att grilla.

image73
Annas ben var där.

image74
Mina ben var också där, och Maria och Charles tittade på stjärnorna.
//A

Kommentarer
Postat av: maria

Jättefina bilder !

2008-05-13 @ 15:34:27
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: maria

Så lite så. Tack !
Jag har också en hund som hatar blixt ..

2008-05-20 @ 14:05:04
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0