Söndag

Nu är allt sådär jobbigt igen och jag vill bara gå och lägga mig eller nåt.

Skolan tar kol på mig, alla dessa arbeten och prov och allt.
Jobbet. Igår var gaaalet och jag höll på att börja gråta. Hela dagen var bara kaos och sen att jobba 10 timmar, natt, en lönehelg gjorde inte det hela bättre.
Mamma och pappa har äntligen gått till en advokat för att skilja sig, men nu bråkar de om huset och det verkar som att vi får flytta. Lite läskigt att flytta egentligen, har ju bott här i samma hus i hela mitt liv, men samtidigt så tänker jag att jag kommer ändå flytta hemifrån om inte så många år (mamma började nästan gråta när jag sa det, haha) Så nu håller mamma på att prata om pappa helahela tiden, och jag blir galen på det.
Jag börjar bli sjuk och oroar mig för om jag kan delta i uppvisningen nästa söndag.

Känner för att åka någonstans, vartsomhelst, bara det inte är hemma.
Ta ledigt från jobbet en helg och komma ifrån mammas gnäll om pappa.
Elin, Sveriges gladaste människa, har ju iofs fått en egen lägenhet som hade varit najs att få se. Örebro kanske då?

Jag vet inte. Förlåt att jag skriver sånna här "Tycka-synd-om-inlägg", jag kommer säkert radera det sen.
Dags att dra till dansen
Puss hej
//A


Kommentarer
Postat av: nea

det är lugnt. alla får sammanbrott ibland. :) jag är fett på all verklighetsflykt <3

2008-11-30 @ 19:07:14
Postat av: Malin

men det är bra! man ska prata (skriva) av sig lite då och då.. det borde jag också göra och sen så kan ju alla läsa hur det ligger till och då slipper du berätta för alla hela tiden och det kan ju vara väldigt jobbigt när man blir så känslosam och det blir jobbigt för man börjar gråta inför massa folk..

fast du vet ju att du kan prata med mig <3 jag kan bara sitta med dig medans du gråter ut och bara får ut dig allt för det känns så bra efteråt.... puss

2008-12-04 @ 22:15:24
Postat av: Anneli

Malin: Precis! Jag måste skriva av mig allt ibland för det hjälper faktiskt lite. Sen får jag ångest över att alla kommer tro att jag är någon ledsam jävel som bara sitter och tycker synd om mig själv(Orka bry sig om vad andra tycker egentligen, men det är ju ändå en blogg och meningen är ju att folk ska läsa och ha åsikter om det jag skriver)

Sen när jag har fått lite ångest över det måste jag kompensera det med ett glatt inlägg och sen slutar det hela med att jag känner mig jävligt schizo när jag sitter och läser igenom alla mina inlägg, haha.

2008-12-08 @ 18:40:22
URL: http://baddog.blogg.se/
Postat av: Anneli

Lenne: Du och jag på ett rosa moln på väg mot regnbågen <3

2008-12-08 @ 18:41:03
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0