Ungsfasta formar

Min naturkunskapslärare Bengt på lektionen idag: "Och nu ska vi tala lite om fusion. det är alltså när två atomkärnor smälts ihop. Problemet med fusion är att för att det ska fungera så måste det vara så fruktansvärt varmt att man inte vet var man ska ha själva processen"
Anneli: "HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!"
*ROTFL*

Ni som inte vet varför jag skrattade så himla mycket borde kolla in det här youtubeklippet NU!




Jag dog verkligen. Jag ville verkligen räcka upp handen och säga:
"Jaa men det är väl bara att ta på sig ett par ordentliga arbetshandskar? Eller ha det i en spann? En riktig metallspann? Varför inte en ugnsfastform?? "
"Vadå brinna upp? EN UNGSFAST FORM KAN JU FÖR FASEN INTE BRINNA UPP!"

ÅÅÅÅH kärlek till Bengan, och till Centralskolan såklart.
//A

Kommentarer
Postat av: Johanna G

Men i Öknen då!?

2008-10-17 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0