Stockholm so far

Hej hej
Sitter på Seven Eleven i Stockholm och har köpt mig en halvtimmas internetförbrukning så nu ska jag försöka berätta lite om vårat stockholmsbesök lite snabbt.
Vi har:
1. Gått på krogen (typ iaf, vi har inte hittat något riktigt bra ställe än,
alla vi träffar vet bara klubbar med 20-årsgräns eller vet inga klubbar alls)
2. Stått på fel sida i rulltrappan så att alla stressade affärsgubbar
i kostym och brun portfölj har blivit irriterade på oss
3. Shoppat lite, bla svindyr polaroidfilm (500 spänn för 20 bilder)
4. Ätit på en mobbad restaurang eftersom att det var den enda billiga vi hittadei gamla stan
5. Träffat Jon :)
6. SETT COLDPLAY. Omgomg det var skitbra! en av de bästa konserterna i mitt liv hittils. En fantastisk Chris Martin, sjukt snygga ljussättningar, nya varianter på låtarna, en hel del bra bilder, självlysande konfetti(!!!) Men jag berättar mer när jag kommer hem och så ska ni självklart få se bilderna.
7. Träffat schyssta 08or och norrlänningar
8. Turistat i stan med kamera och karta i högsta hugg (och dessutom gått lite vilse). Jag måste ha sett über ut med TVÅ kameror runt halsen :P Har fotat upp 2 rullar med holgan än sålänge så det ska bli roligt att se vad det blir av dem.
9. Träffat klassisar. Telli, Sinem, Sara

Japp. Med två dagar kvar i hufudstaden så måste jag säga att det har varit en trevlig resa än så länge. Men nuy måste jag dra för snart går min tid ut. Ha det så roligt där borta på andra sidan landet <3
Puss hej
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0