Äntligen dans

Alltså jag måste bara säga att JAG ÄR BÄST. Idag har jag pluggat typ hela dagen. Det mina vänner gör att jag verkligen förtjänar en kaka/godis/kram/puss/pojkvän/fisheyeobjektiv/kamerablixt/privatflygplan. Jag borde tom få en rosa elefant!! Jag har banne mig gjort hela nästa veckas läxor och uppsatser och inlämningar och ja, allt.

Förövrigt så har jag idag haft min första danslektion på terminen. Jag har längtat hela veckan :) Lotta körade med oss som bara den och svetten bara droppade om oss redan efter uppvärmningen. Jag dog lite. Eller nej ganska mycket faktiskt.
Fick också reda på att Emelie i min dansklass har börjat tävla med Team L Sinclair, en discogrupp från dansskolan som kom trea (har  jag för mig?) i vm förra året. De är skitduktiga så det är kul att hon kom med :) Letade upp ett klipp med dem så att ni skulle få se. Okej kvaliteten suger och man ser knappt vad de gör men ändå:



Bara ni nu inte tror att jag ens är i närheten av såhär duktig eller lättklädd när jag tävlar, haha :P Men ja det är ju iaf samma dans jag håller på med så nu vet ni som inte sett mig dansa också :)
Btw så är det kul att min skara läsare har ökat, puss på er :*
//A

Kommentarer
Postat av: nea

Duktig Nanne ge kaka, kram, puss, pojkvän (i ett paket), fisheyeobjektiv, kamerablixt, godis och ett privatflygplan

^^

2008-09-08 @ 00:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0