Dagens planer

Jag vaknade imorse av att det spöregnade. Jag har ju ett plåttak utanför mitt fönster så det låter rätt rejält när det regnar, så det var inte så konstigt att jag vaknade av ljudet. Ivanliga fall så hade jag tänkt "nej det regnar" men idag när jag låg där yrvaken i sängen blev jag glad. "åh vad bra, då kan jag stanna inne och kolla på film hela dagen" och så tänkte jag ut dagens plan och somnade om nöjd  med att jag listat ut vad jag ska göra. Detta är ändå den första lördagen jag är ledig från jobbet på väldigt länge.
Planen är att åka och tanka moppen och sedan fara till Hemköp i Sisjön och inhandla en massa (Svenska lant)chips, godis, fototidningar och annat trevligt. På dagen ska jag plöja igenom alla tidningarna, och ikväll ska jag sätta mig i min soffa och kolla på en massa filmer och möla i mig allt mitt godis tills jag blir smällfet. Fan vad härligt.

Dagens filmlista:
Funny Games
Barnhemmet
Amelie Från Montmatre
Scrubs
Torkel i Knipa <3

Nu drar jag till Hemköp
Puss hej
//A

Kommentarer
Postat av: Hannangnting

MYYYYYSSSSSSSSIIIIIIIIIGT =D

2008-09-07 @ 19:28:09
URL: http://www.metrobloggen.se/blommigkatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0