Good bye lila, hello rött

Mitt rum har varit lila alldeles för länge nu, så idag rev jag ut nästan alla mina möbler och började måla min snevägg vit. Ska strax måla en andra omgång. Imorgon blir det fas 2: måla min panel röd. Kommer bli finfint sen när jag får en ny soffa och målar om byrån och alla lådor jag har. nåt ska jag nog måla svart också, men jag måste köpa färg. Blanksvart hade varit najs!



Lyssnar på Tiger Lou medans jag målar på pappas gamla dator som jag fick när min fick virus. Skönt med laptop!












Målar med mina blåa Cheap Mondays. Mina favoriter egentligen för de sitter fint på, men de är helt trasiga där bak på vänstra benet (Annelisyndromet ni vet) så jag ska slänga dem när jag är klar. Nu är de helt färgiga ocskå som ni ser ;P


















Ät inte gul snö
//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0