Påsklov

Nu är det påsklov!

Att göra:
- Fixa det allra sista med projektarbetet som blev försenat pga mitt virus.
- Städa rummet grundligt. Städa ut alla lådor, rensa garderoben slänga all skit.
- Måla om. Det mörklila ska bli djuprött och det ljuslila ska tillfälligt bli vitt så att jag slipper se skiten. Tanken är att en ny tapet ska sättas upp på sneväggen sen (den ljuslila), typ en svart/vitmönstrad eller vit/vit så fort jag hittar någon fin (hej jag är kräsen) Den rosa soffan ska också förr eller senare bytas ut mot en svart. Tyvärr Markus, inget mer lila!
- Sticky på torsdag, någon som är på? Top Floor ju! Sjukt länge sedan jag var där. Hade velat gå på Skoldisco i lördags men jag jobbade ju </3
- Fira påsk hos daddy: leta efter påskägg, klä påskriset och hela baletten.

 Före

Nu ska jag in till skolan för att fixa med projektet.
Puss
//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0