Dags för ett näst intill riktigt inlägg

Vad har hänt?

- Jobb. 6 av 7 dagar denna veckan har jag stått i kassan och svettats som en gris. Madonna spelade ju här igår + förrgår så då fick man jobba natt också. Lördag var helt okej, ganska mycket folk men allt flöt på smidigt eftersom att vi var väl förberedda. Söndag var vi lika förberedda, men vi hade typ inga gäster så vi fick stänga tre timmar tidigare än vi tänkt och alla fick biobiljetter istället. Så nu kanske någon vill gå på bio med mig? (Jaaaaa :D)
Allt detta nattjobbande har gett mig den mest underliga dygnsrytmen på länge. Jag går och lägger mig 08:00 och vaknar 17:00, går till jobbet kl 00:00, jobbar till 06:00 och går och lägger mig 08:00 igen.
- Den sjunde dagen på veckan jobbade jag ju iofs på sätt och vis också, även ifall jag föredrar fotojobb framför mcdonalds. Dödselectro stod utan fotograf och då fick jag hoppa in. Alla bilderna har fått finfin respons på facebook och jag har en sissådär 20 mer vänner där nu, haha. Alla vill vara vän med "den duktiga fotografen"
- Idag kom min syster hem från sin tre veckor långa språkresa och mamma bjussade på middag för hela familjen, hur gott som helst.

På fredag står Way Out West på schemat, med förfest hos mig. Kommer bli grymt! :)


Kommentarer
Postat av: Mickan

Beeeeessie :D

2009-08-22 @ 21:51:38
URL: http://kaelas.blogg.se/
Postat av: nea

haha våra langare <3

2009-08-23 @ 20:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0