Sthlmsveckan

Hej hej, nu sitter jag i lägenheten i sthlm och är så sjukligt bakis. Vi bor ett stenast från Västerbron (låten har spelats flitigt de här dagarna) och jag citerar min kära sthlmsvän Erika i hennes facebookstatus igår: "jag ska aldrig igen gå från medis till stora mossen: 1. på västerbron sitter en naken man och kör upp en lime-grön dildo samtidigt som hans kompis ser på. 2. mellan thorildsplan och kristineberg blir jag förföljd av en naken, 40+man endast iklädd kep...s och joggingskor. han viftar med en gurka i mitt ansikte och säger "det är så jävla skönt att trycka upp den här i analen, får jag göra det på dig?""

Japp, där bor jag. Och jag som hade fått intrycket av att Kungsholmen var ett fint område. Haha.

Torsdagskvällen spenderades på den något legendariska klubben F12 (Jon håller alltid på att tjata om den) Det slutade med att jag tog en taxi hem för att alla t-banor hade slutat gå, och bussen hade jag ingen tanke på heller. Men jag fick åka gratis eftersom att mina pengar var slut så det var ändå värt. Jag kom hem och var jättefull och mina kompisar mobbade mig så mycket de bara kunde. Men jag var ett rätt fint offer ändå så jag får skylla mig själv. Jag fick för mig att mackor med 2 kg smör på var det nya svarta så jag såg till att skaffa mig en sådan, någon puttade till mig så att jag ramlade och där låg jag på golvet och åt.

Igår var det shopping som gällde och jag införskaffade mig en finfin tröja från Amarican Apparel. Sedan blev det pizza på stan, vi mötte upp våra langare och så körde vi igång festandet igen. Denna gången bar det av mot Ace <3 Fight Club. En ganska dyr kväll, men inte för alkoholen utan för att jag lyckades halka i någons spya och slå i kameran i huvudet så att objektivet gick sönder. Så är det någon som har en 18-55a över så är det bara att skänka... En jättestor bula har jag i huvudet också. Aj.


Men det finns ingen anledning till att deppa, för ikväll är det COLDPLAY :D Bergenspelningen fick en fyra av Expressen, och de skvallrade om konfetti (:DDDDD) gula ballonger (under yellow antar jag) och fyrverkerier. Minsann. Peppen är iofs inte på topp just nu, mitt partycrew är ganska bakis och kollar på barnprogram. Det regnar dessutom haha.
Det har hunnit bli en hel del bilder ändå, så det kommer komma upp en drös när jag kommer hem. Tills dess får ni hålla er, men de är guld (som Daniel säger)
Puss
//A


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj jag kommenterade fel inlägg innan.

Våra langare alltså <3

2009-08-23 @ 21:31:07
Postat av: Anneli

Spelar ingen roll, jag ser alla kommentarer ändå :)

2009-08-23 @ 23:20:41
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0