Ditt och datt

1. Denna månaden jobbar jag mer än dubbelt så mycket än brukar eftersom att jag har blivit anställd på K17 (den lilla McD längre upp på Kungsgatan. Min McD = K55)
2. Jag tror att jag fick en gap igår (en såndär hemlig gäst som kollar så att man gör allting rätt) som jag antar att jag fick högsta betyg av eftersom att jag var AWESOME. Idag vann jag en kassatävling på K17 (sålde för mest i snitt på två timmar) och jag vann världens mest onödiga plastpryl. Tjuhu.
3. Jag pussar på Kristoffer nästan varje dag, och ikväll kommer bli den första natten jag sover själv på typ en vecka.
4. Jag är lite kär (:
5. Det blir inget Berlin till nyår, eller London, eller något annat heller. Någon som har ett bra förslag? Snart styr jag upp en egen fest och i värsta fall så kommer jag och Kristoffer sitta hemma hos honom och supa oss jättefulla och dansa.
6. Om ni inte var och kollade på min dansuppvisning, så finns Lyricaln (moderna) uppe på facebook här. Jag står typ i mitten långt till höger. Och jag vill varna er för tjejen långt till vänster.
7. Efter en tvåtimmarshets på stan har jag nu köpt alla mina julklappar.
8. Lucia firades hos mamma och jag, Kristoffer och Jessica bakade lussekatter och pepparkakor, även ifall vi blev lite trötta på att pepparkaksdegen aldrig ville ta slut.
9. VAR ÄR MITT MINNESKORT??                      hora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0