Finmiddagen i bilder

I lördags firade vi Johannas födelsedag med finmiddag. God mat, goda vänner.



Fina flickorna



Kramiz_Mallan



Mannen


 
Linnea diskuterar



Erik, Per, Magnus



Hanna, Lenne



Hanna ser glad ut


 
Var så sexiga ni kan / Var så fula ni kan



Presentöppning vid elden


 
Antagligen den mest uppskattade presenten: En Twilightbok från Kat.
Av mig fick hon praliner och en Museskiva



Mangan och Lenne



Charmerande charader.


Förlåt för att min blogg allt mer och mer blir en fotoblogg (det kanske inte gör något iofs), men när man inte hittar orden så får bilderna tala istället. Just nu är allt... Lite uppochner, men det går över.
Men någon sorts update här då:
- Har jobbat natt nu de senaste helgerna så min dygnsrytm är helt fucked up (att lägga sig kl 4 en vardagskväll är inte ok) och nästa helg är det bara att dra på sig sin fagra rutiga skjorta igen. Men eftersom att jag jobbar natt på fredag tycker jag att Linnea kan planera sin utgång till på lördag istället för då jobbar jag dag för en gångs skull. Eller varför inte Sticky på torsdag, Top Floor och allt ju? Dessutom är jag ju ledig på fredagar ;) Fast mest av allt är jag sugen på hemmafest. Nåväl.
Läste iaf i ett mejl från chefen att hon inte tänker godkänna ledighet över hela lovet: "Om ni gör det borde ni verkligen fundera på om ni ska jobba kvar här överhuvudtaget" (DOH!) Men sommarplanerna löser sig nog ändå. På något sätt. Eh. Kanske om jag typ tar ledigt några veckor för festivalerna jag har planerat in, och däremellan jobbar 24/7. Haha.
- Projektarbetet har jag börjat på också och denna veckan ska jag vara färdig med alla böckerna hade jag tänkt mig, ser ut att funka än så länge. Tycker om att ni nu är mer uppdaterade om mitt projekt än min handledare är, eftersom att hon envisas med att vi ska använda skolplattformen PingPong som jag inte fattar ett smack av.
- Och idag ja... Vi var på världens sämsta film på filmfestivalen med filmkunskapen idag. Jag somnade, helt seriöst. Okej för att jag gick och la mig jättesent igår, men den var verkligen sämst. Nåt om... Nån snubbe. Så mycket hann jag uppfatta innan jag somnade.

Anyways.
Det var allt jag hade på hjärtat idag.
Puss hej
//A

Kommentarer
Postat av: nea

1. Jag är fascinerad över att jag ändå blev snygg på en bild och helt okej på resten! Trodde alla blev skitfula XD iofs, tog du ju 1000 stycken för att en skulle bli bra men ändåå!

2. Jag hjärtar dig Nanne, alla är vi fucked up nu förtiden men så länge vi har varandra så<3

3. Fuck you.

2009-01-28 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0