Mot huvudstaden

Jag var ute och promenerade med Bessie i måndags när Johanna ringde mig på mobilen och undrade om jag ville följa med till stockholm nästa dag. Och ja, det ville jag.
Grejen var att Linnea skulle åka med på denna endags shoppingtur till la capitál, men hon avböjde kvällen innan och Johanna hade lätt panik.
Men det blev en fin dag.

Jag sov 2 timmar den natten
tåget gick 06:00
jag kunde inte sova på tåget
gick runt på stan i 7 timmar
jag kunde knappt sova på tåget tillbaka
och när jag kom hem kl 22 däckade jag i min säng med kläderna på.


På tåget



Sergels Torg (den obligatoriska turistbilden)



Sturis (snea bilder är min nya grej)



Stockholms mindre invånare



Köpa mandlar



Hötorget



Lunch <3


En snygg brud vi träffade



På Weekday



Johanna i väskdjungeln



En gul Johanna (tror det blev så för att det inte var helt mörkt när jag
laddade kasetten med dubbelexponeringar)



Plattis



Plattis (Dubbelexponerad, fastän man knappt ser tunnelbanan.
Men lite i himmlen typ.)



Tunnelbanan



Nån röd snubbe nånstans nära medis



En favoritbild från dagen



Puss hej
//Annäli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0