Nya holgor



Fotade när jag var hos pappa sist (i julas). Gick upp kl 8 och tog de här bilderna bland annat, och idag hämtade jag ut dem.

1: Bessie på bryggan (De där bojarna används typ till att markera vems båtplats som är vems och ligger i vattnet på sommaren då såklart) Det var nån amerikan som frågade mig vad det var på DA fast jag visste inte hur jag skulle förklara så jag sa att det var en sorts boj bara, haha.
2: När jag köpte mitt fisheyeobjektiv fick man en macrolins till, som man kan skruva av och använda separat vilket jag gjorde till denna bilden. Såå... Bilden föreställer ett frostigt (skrynkligt) nypon. Det hade ni nog inte räknat ut om jag inte hade sagt det, eller? >___<
3: Utsikten från berget bredvid vår stuga, där jag har varit nära att ramla ner en gång när jag var liten :D Man ser iaf lite av taket av huset (th) gäststugan, vår gigantiska gräsmatta, vägen, båtarna på sina båtställ (tror inte det heter så men aja), vägen och havet.
4: Lite ekor och sånt som ligger på land över vintern, samt områdets bastuflotte (Gotta love it)

Jaja. Andra saker jag gjort idag:
* Var ledig från skolan (Kommer ju vara det varje fredag hela terminen ut. NAAJS)
* Fotade Lenne till en fotoläxa
* Kollade på Let's Dance (Lotta åkte inte ut, weehoo)
* Åt godis och chips och blev tjock med Mallan

Om det fortfarande är någon som är intresserad av att ha en Annelikalender på sin vägg så kan jag berätta för er att jag har påbörjat ett arbete med en nu, eftersom att det verkade som att det var en del som ville ha en (håhå) Jag lovar att den kommer bli fin, så om du vill ha en så får du säga till. Är det många som vill ha kanske jag får mejla ut den och så får man skriva ut den själv.

Nåja, dags att sova
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0