Du är fin Shabbe

Shabbe klagar alltid (på skoj) på att jag skrattar högt, och idag gick jag in på Facebook och såg följande:

Ida: Så här ser man ut när man glömmer att ta ut sina 200 kr ur bankomaten (bild)
Anneli: Hahaha, smart
Shabnam: Anneli jag hör ditt skratt ända bort till Lindome, jag försöker sova.


Idag ställde jag in de första flyttlådorna i lägenheten och åååh hela Tycon ska få komma hem till mig på Korsvägen sen, och så ska vi skratta och dricka vin och käka pizza på äkta Tyconvis <3 (Ja, det kommer en inflyttningsfest till för hela fina folket sen.)
Idag fick jag se vårat studentkort och jag var ju tvungen att avsluta 12 år med dåliga klassfoton med det sämsta av alla.
Idag laddade jag och Erik inför beachen med Svenska Lantchips och nästan ett kilo godis framför en film.



Klockan är halv två och det är 20 grader ute. Sommarnätter alltså... Hur fint som helst, jag vill bara vara ute hela natten.
//A


Kommentarer
Postat av: sinem

Hon är allt speciell, den där Shabbe

2009-07-05 @ 23:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0