Lite blandade bilder

En del är från någon månad tillbaka, en del är från i förrgår, en del kanske ni har sett på facebook eller liknande, en del är splitternytt, en del är gamla godingar jag inte har visat någon förut.


För någon månad sedan låg Jag, Sara & Ida och "pluggade" i trädgårdsföreningen i det finfina vädret. Någon minut efter att den här bilden togs, blev Ida attackerad av en and. Jag skrattade så jag grät.



Min granne Gottfrid hälsar



På cykeltur hos pappa



Sofies studentmottagning.



Jag hann se pyttelite av David Fridlund på picknickfestivalen, men det jag hann se var fint <3



Brunnsparken en sommarkväll



Dödselectro



Jon tyckte om musiken, and so did I



Dansidansi



Efterfest hos Ib



Bakisdagen. Rubiksnördar.



Sommarkvällar är som bäst på Röda Sten med gott sällskap <3



Fina <33



Satt vid kajen



<3



Hanna fyllde år och hon fick en cigarr av Lenne (av mig fick hon dock en uppvridbar sumobrottare, 1000 gånger coolare)



Tänkte lite på TTA








Sen gick vi och köpte glass. Apelsinchoklad <3



Erik drack kaffe.



Man kan ju tro att de satt och pratade om väldigt fina saker när den här bilden togs, men de pratade om lumpen. Krig, vapen, lera.



Speciella gänget.



<3333

Kommentarer
Postat av: Jon

måsar <3

2009-06-18 @ 00:36:14
Postat av: Anneli

If only I could

if only I could bring you to my hood



Du borde verkligen komma ner till Röda Sten en sommarkväll när det är bra väder. Hur fint som helst <3

2009-06-18 @ 00:44:44
URL: http://baddog.blogg.se/
Postat av: Linnéa eller jag menar "Lenne"

Åh, vad fina bilder och vi är så fina :)

1. gillar den bilden när jag ligger ner ^^

2. Hoppbilden är super! Haha alla hoppar så fint och så hoppar speciella flickan i mitten<3

3. Bilden där Hanna röker cigarr är grym med :)

4. Bilden på Mårten och Erik <3

2009-06-18 @ 00:51:22
URL: http://www.metrobloggen.se/botaniktanten
Postat av: Anneli

De är så sjukt fina de där bilderna <3 Men den på dig är nog finast ^^

2009-06-18 @ 09:28:53
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0