There are three colors in my head

Det här har hänt:
- Jag har köpt Hultsfredsbiljett. Äntligen fick Emmabodabiljetten lite sällskap på anslagstavlan.
- Jag har packat färdigt inför flytten. Mitt liv rymms just nu i tre flyttkartonger.
- Jag har skaffat Tumblr. Där kommer det komma upp mestadels bilder, både mina egna (mest analogt dådå) och andras fina från DA och Flickr, men också lite låtar och annat fint. Klicka här för att komma dit. Just nu ligger inte mer än ett Radioheadcitat där, designen är lite småful och sådär, men det kommer det bli ändring på så snart jag har flyttat färdigt och fått iordning på mina grejer. Jag slänger upp en länk i min länklista i menyn till vänster också så att ni inte glömmer bort, haha. Där finns också länkar till mig på lite andra div. sidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0