Trollhättan

Nu kommer bilderna från helgen i Trollhättan. Mycket mys. Imorgon kommer bilderna från siesta och studenten (de är på min dator hemma) men om du måste se dem nununuuuu så finns de på bilddagboken och facebook (länkarna finns längst ner i menyn till vänster) Dessutom kommer bara de bästa hamna här, så känner du att ditt festival/studentbehov inte är tillräckligt stillat efter att ha sett dem här, så finns det alltså mer på andra ställen.

 
Erik hämtade oss med bilen på stationen och lånade Lennes trasiga hjärtglasögon.





"Blablablaablablaaablabla...blabla" Det var nog ganska intressant egentligen



Väl framme i stugan



Soppa till lunch



Lenne härmade först ett brunstigt rådjur, och sedan en brunstig älg.



Smygfoto. Fast jag fick med mig själv också,



<3



Gömmer mig





Fulla och glada



Frukost utomhus

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag älskar alla bilder på oss! De är så SNYGGA. haha. du, dissa ej mitt lockrop, du såg ju själv hur många rådjur det kom springande efter det!

2009-06-08 @ 16:16:49
URL: http://www.metrobloggen.se/botaniktanten
Postat av: Linnéa eller jag menar "Lenne"

Fejjaan mannen? eller typ skicka lite bilder till mig :) vi kan byta!

2009-06-18 @ 00:55:44
URL: http://www.metrobloggen.se/botaniktanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0