28200

Det här har hänt sedan sist:
- Jag har badat för första gången iår. Det var kallt och brännmaneterna låg på lur, men jag klarade mig.
- Jag har jobbat en del, blivit utskälld av en superstressad restaurangchef (det var den där dagen då ac/dc spelade i gbg och vi hade en budget på 25000 kr/tim) Vi sålde för 28200. Det var hursomhelst inte mitt fel ens.
- Jag har firat midsommar i Torslanda, en ganska lam fest där de flesta var 92or. FEM låtar fick man höra i sin helhet under hela kvällen, folk bytte heeela tiden och jag fick lite panik på alla fjortistjejerna som bara ville lyssna på Gyllene Tider.

Jag har faktiskt inga bilder åt er, alls. Jag har bara fotat med polaroiden, men så snart som jag får med mig min dator hem till mamma så ska jag skanna in dem så att ni får se. Väldigt fina allihop <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0