28/2 i bilder (Haket + Röda Sten)



En mycket trevlig kväll måste jag säga!
Röda Sten är sjukt fint på natten, även ifall jag hade fått i mig för mycket för att lyckas fånga detta på vägen hem. Vi dansade, ramlade, pratade med killen i garderoben (ett av villkoren för att vi skulle få komma in på RS var att vi skulle hälsa från vakterna att han luktade svett) Men han bara log och sa att vi skulle hälsa tillbaka: "Det är synd att två så snygga karlar som ni inte inser min inre karisma"  varpå han förklarade för oss att vakterna var homofober.
Satsar på att komma in där nästa gång det är skoldisco, med shutter shadsen och några stammisar i gänget (Freja & co) lär det gå.

Kommentarer
Postat av: Jon

Chrome-shuttershades? :DD

2009-03-11 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0