Helgen i bilder

Helgen var riktigt fin!

Fredag:
Tågade, åkte över Västerbron, blev utskällda av Teddy the chiwawa, åt pizza, drack rosévin, gick till Breathless, dansade med sliskiga killar, pratade med normala, följde med några andra någon annanstans, åkte hem.

Lördag:
Åt nudlar, degade på stan, åt melonkablar, fotade, degade "hemma", åkte till Cirkus, fick två sittplatser, fotade med Johannas kamera eftersom att jag inte fick ha med mig min in, freakde för att konserten var så galet bra: De hoppade runt som tokar, jammade mitt i låtarna och drog ut på dem hur länge som helst, lät publiken sjunga, ändrade på låtarna osv. Kom in på Ace, dansdansdansade, älskade djn, dansade lite till.

Söndag:
Sov länge, packade ihop, tågade hem.



Kommentarer
Postat av: nea

alltså ni är så söta. dör lite här borta. (jag menar det senaste inlägget med fast jag okrar ej skriva två likadana kommentarer)

1. Jag vill också åka till stockholm! Vi MÅSTE det snart eller så åker vi till Berlin.. DET låter iofs MER LOCKANDE :D:D:D

2. Fett med jobb, fett med snea band mohaha.

3. Faktiskt en söt hund, typ. Den ser len ut.

4. Nu ska jag fortsätta plugga, ack ve grymma värld. puss påre!

2009-03-25 @ 11:24:05
URL: http://www.metrobloggen.se/botaniktanten
Postat av: Anneli

1. Stockholm börjar jag bli lite trött på, men Berlin är jag fan på! Det var snack om att åka dit med klassen ett tag, men det kommer antagligen inte bli av om jag känner dem rätt.

2. Jag hoppas att man kan typ önska band som man vill se så att jag inte missar något förträffligt.

3. Wtf? X)

4. Jag ja ha läst ut en fucking bok imorgon som jag lånade IDAG. Grattis till mig. Jag tror att jag inatt kommer dricka min första HELA kopp kaffe. Okej med typ jättemycket mjölk och socker i men ändå!

2009-03-25 @ 22:45:28
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0