Stop The Tape!

Jag är så sjuk att jag tror att jag håller på att dö. Nej jag har inte aids eller cancer, bara halsfluss. Men det gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag blev tvungen att sjukanmäla mig till mitt jobbpass 19-06 som jag skulle haft idag, och jag kommer nog inte kunna jobba mitt pass på måndag heller.
När jag gick till farbror doktorn sa han att jag hade fått det genom ett virus = går inte att behandla så jag får bara vänta på att bli bättre. Jeeej!

Men det finns ljuspunkter i mitt liv ändå.
Igår övertalade Lenne mig att jag skulle komma hem till henne och fira projektarbetsinlämningen med mys hos henne. Fast det blev inte så mycket mys, utan mest kaos. Sen somnade jag där, med ett bultande huvud, ömmande hals och igenkorkad näsa. Idag när vi vaknade var vi seeega men bestämde oss för att åka till Askims Torg och käka pizza på Gatzbys. Mm, ciao caio <3

Läste alldeles nyss att David Fridlund är på g med en ny platta och min sjuka kropp kände lite för att sätta på hans första och sjunga lite fastän min hals inte alls tillåter, alternativt lite David & the Citizens. Läs om den nya skivan här. Hoppas den blir lika fin som den förra <3







//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0