Det är vår!

Idag:
- Var det vår! Klassen hängde på skolgården enligt den fina Schillerskatraditionen. (Man borde sätta upp bänkar där eller nåt) Är det lika fint väder imorgon blire bannemig till att ta fram vårjackan.
- Pratade vi betyg på foton: MVG till mig. "Egentligen så hade du ju kunnat hoppa in i Foto B gruppen direkt."
- Fick jag jobb på Siesta i maj. Om du ska dit så kommer du att hälsas av mig och Lenne i entrén där vi sätter på ditt festivalband typ. Vi ska göra vårt bästa för att sätta dem lika snett som de alltid sätter mina band!! Gud vad irriterad jag kan bli på sånt! Haha.
Anna Ternheim, Division of Laura Lee, The (International) Noise Conspiracy, Joel Alme, Junior Boys, Kleerup, Mando Diao, Markus Krunegård, Navid Modiri, Nordpolen, Phoenix, Placebo och Tiger Lou, here I come.

 Klassisarna på skolgården i vårsolen.

 Ida provade mina solglasögon

 "Men fota inte då!" *Posa*

 Söta :*


Imorgon:
- Redovisning av projektarbetet för tvåorna. Haha ingen kommer orka lyssna på mig och mina shampooflaskor.
- The Hives med Erik! Anneli känner peppen.

 Howlin Pelle @ Hultsfred 08

Kommentarer
Postat av: nea

Så jävla cp att det var varmt väder på måndagen men igår så frös man man benen av sig, ambivalenta vårväder.

2009-03-25 @ 11:25:36
URL: http://www.metrobloggen.se/botaniktanten
Postat av: Anneli

Du och ditt himmla ambivalentande

2009-03-25 @ 22:46:34
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0