Super Torquay Sisters

Helgen var så fruktansvärt fin! <3

- Jag jobbade natt på valborg, och det var inte så mycket värre än någon annan natt faktiskt. Okej, en kille blev nerslagen, men förutom det var det hur lugnt som helst. Inte mycket folk alls.
- Vi dansade på Dödselectro, men det var inte så mycket folk så det var inte lika kul som jag trodde att det skulle bli. Men det kan ju också ha att göra med att det var dagen efter valborg, så nästa gång blir det nog bättre! Då kommer också djs som jag har hört förut och det är najjjs.
- Jag sov en timma innan jag satte mig på bussen till tåget igen och for till Kumla för att träffa STS-tjejerna (Super Torquay Sisters) SÅ SJUKT FINT <3 Vi bodde i Elins lägenhet i Kumla centrum med balkong och walk-in-closet och allt, pic-nicade i vårsolen, spelade minigolf, jag fick träffa Elins sjukt trevliga kompisar, fick en champinjon i huvudet, hade sönder en tand, hade sönder en dator, blev ihopparad med en klitchig kille (klitchig var dagens ord), fick en fläskläpp, och åt nybakade scones till frukost (Elin och Carro är så sjukt hurtiga)

Imorgon ska ni få se bilderna tänkte jag, väldigt fina allihopa, både från dödselectro och Kumla.
Tills dess får ni helt enkelt hålla ut
Puss
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0