Alkoholen alltså. Fy fan.

Åh jag är så tjurig.

Lördagen som skulle bli en pangkväll blev inte alls så bra som jag hade tänkt mig. Jag var först hos Linnea på födelsedagskalas, hade köpt en finfin paljettjacka och allt, men den visade sig förstöra min ännu finare filippa k topp jag hade under! Sjukt irriterande. Jag fick låna en tröja av Fridde istället som tur var. Det var heller inte alls lika mycket folk där som det borde ha varit, lite tråkigt. Men annars var det väldigt trevligt hos Linnea, vi dansade till hennes förfärliga hiphop, drack vin och skrattade.

Dags att åka till Dödselectro. Jag slutade dricka vid 23 och var inte speciellt full när jag ställde mig i kön vid halv 1. Men ändå fick jag inte komma in! Jag typ fnissade lite åt något Kristoffer sa och då tyckte vakterna att jag var för full. Så jävla irriterande. Men vi gick lugnt och sansat till Burger King istället och åt lite grann, jag tog en cola och så. Vi försökte komma in igen. Nej inte den här gången heller fick jag komma in. Jag förklarade för vakten att jag skulle fota där inne, mina kompisar hämtade ut stackars Tobias som har klubben men han kunde inte göra någonting. Jag fick inte komma in och så var det med det.

Jag var så jälva besviken. Jag fick inte göra det jag tycker är allra roligast, och det var inte rättvist. Efter lite tumult på Järntorget åkte vi hem istället. Mina kompisar som kom in hälsade att det var skitroligt där inne. Fuck you. Det visade sig sedan också att den andra fotografen inte heller hade kommit så nu finns inte ens hans bilder på Facebook.



Jag hatar mig själv ibland.



Kön till Dödselectro.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har de emot fotografer egentligen?

2009-11-10 @ 17:28:19
Postat av: Anneli

Så himla irriterande verkligen. Kalle hade ju inte dykt upp heller så nu finns det helt plötsligt inga officiella bilder från DE. Bajsvakter.

2009-11-10 @ 19:26:56
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0