Bortglömda bilder och borttappade biljetter

Åh, om en vecka får ni se bilderna från 35mmrullen som jag har haft i min analoga systemare sedan i februari. Ska bli roligt att se alla bilder som man glömt bort att man tagit, men jag vet att den var med när jag och Fridde var i Stockholm för att kolla på Franz Ferdinand och när vi var i Trollhättan på sommarfest på Hannas land. Najs!

I måndags fick jag en biljett till julfesten som vi ska ha med jobbet på söndag. Det är egentligen bara heltidarna som får gå, men jag fick en av våran restaurangchef ändå. När jag fick den så sa hon att om jag blev sjuk eller nåt så var det väldigt viktigt att jag ger biljetten till någon annan, eftersom att restaurangen lägger ned väldigt mycket pengar på den här festen, och det finns inte så många biljetter. SMART SOM JAG ÄR TAPPAR JAG BORT DEN. Jag fick lite dödsångest måste jag säga. Men igår tog jag mod till mig och ringde restaurangen. Som tur var så var inte våran restaurangchef där (hon tycker redan att jag är lite virrig av mig så man behöver ju inte spä på) utan det var inköpsansvarig som svarade.
Jag fick veta att biljetterna är slut så jag kan inte få någon ny, men om jag jobbar 23-06 imorgon (idag) istället för 00-04 så skulle han fixa in mig ändå. Najs.


Jag klippte luggen kort idag
Snart ska jag leka med Kristoffers fettomage. Han har frågat mig typ tre gånger den här månaden om jag har klippt mig, så det ska bli kul att se om han märker något nu ;)

Jag skulle egentligen lägga upp en bild på min nya frisyr nu, men datorjäveln vill inte läsa mitt minneskort så det blir inget med det.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Lugg är nya trenden ;)

2009-11-29 @ 02:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0