Dans, köttfärssås, dans

Hei hei

Ikväll blir det pasta och Annelis specialsuperköttfärssås tillsammans med Kristoffer och sen kommer Fridde och då ska vi gå och dansa på Trädgårn. Minsann.

Om ni vill gå på min dansföreställning på Lisebergshallen den 6/12 så kan ni säga till mig så får ni köpa biljetter för 80 kr, köper man i dörren kostar de 100. Jag dansar två gånger, först runt 14 (lyrical/modern) och sen runt 18 (disco) Både numren kommer bli jäävligt bra så jag skulle rekommendera att hänga med mig och gå och äta någonstans därimellan (JAA VILKEN BRA IDÉ ANNELI, SJÄLVKLART SKA JAG GÖRA DET)

Kvällen innan (5/12) är det dödselectro på Stars n Bars och det kommer vara GRYMMA band vill jag lova. Edwin van Cleef, Fear of Tigers och Mille. Inte varje dag man får tre skitbra spelningar på en kväll. Kvällen till ära kommer hela stockholmsklanen (Jon, David & Kalle) och dansar med oss, och vi ska nog kunna locka hit Jimmy och Viktor också. Självklart ska jag ta med min allra bästa kamerautrustning och vara jävligt nykter så att jag kommer in den här gången.

Vilken start på den nya månaden!
Nu ska jag springa ner och handla, annars blir det inte mycket till köttfärssås.
Puss hej
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0