sundaysundaysunday








För någon vecka sedan sa jag till pappa att jag ville ha en julstjärna i mitt fönster. Men han bara drog upp min rullgardin och frågade:
"Varför ska du köpa en, när du har Sveriges största julstjärna precis utanför fönstret?"
Han har nog en poäng, men idag såg jag en som jag blev helt kär i. Dyr som attan var den förstås också. Ack.
Annat som man gärna vill ha men inte har råd med när man jobbar deltid på mcd:

Acnes nya kollektion. (Speciellt en klänning där som kostade 4000 någonting.)
Ett lagat objektiv
En massa skivor
Nya byxor (jag äger inte ett helt par)

Sitter just nu och funderar på vadfan jag ska fota till alla intagningsprov. Allt det där ska fan vara inne snart!
Funderar också på hur jag ska klippa mig imorgon. Planerar att spara ut till långt nu och sedan kanske jag blir blond och får raklugg igen. Men vem vet?
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0