Dans och electro

Kom till dansskolan idag och såg att jag skulle dansa modern med typ hela tävlingskåren från dansskolan, haha. Var lite nervös först men ack så roligt det var. Kände tydligen lite folk som gick där också så det gick bra. Läraren har jag haft innan också, och jag gillar henne, pedagogisk och har bra musiksmak (vi värmer upp till A Cause Des Garcons) När det blev dags för discon kände jag hur otroligt skönt det var att få ta ut sig efter att ha suttit stilla hela sommaren. Och Lotta är fin som alltid, och tyrannisk som alltid. Jag var helt död när jag gick därifrån. Som vanligt.

Nu har jag just laddat upp bilderna från I <3 Electro (Dödselectro) igår. Det är helt sjukt hur mycket uppmärksamhet man får när man går runt med en gigantisk kamera. Fick fem killar som hängde efter mig hela kvällen haha. Men det var en lyckad kväll, den bästa dödselectrokvällen hittils tror jag. Bilderna blev helt okej, mycket bättre än förra gången trots att Tobias älskar sin rökmaskin (bilderna blir gärna grådassiga när det blir för mycket rök) Bilderna finns nu alltså på Facebook, i mitt album I <3 Electro 5/9 och på eventet. Bara att spana in. Imorgon kommer de bästa bilderna upp här också som vanligt.

Hej hopp
//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0