Lite höstbilder


Det var middag hos Johanna och David.



Haket



Bokshopping och sightseeing med Nenne



Tårtkalas hemma hos mig som slutade med utgång.







Neonflickan







Indulgence



Mårtens sugrörsarmband.



Nenne må ha noll stilkänsla, men hans väska är ju ändå himla tjusig.



Bestämde mig för att leta upp hösten och hittade några gula löv på trädet utanför mitt fönster, även ifall de är ganska få än så länge.



Jag hoppas på en röd höst, iaf rödare än förra året som var förfärligt gul (men fin ändå)



Lenne tycker om hösten











Innergård.


Kommentarer
Postat av: Nenne

Fast jag har ju ioförsig ton med stilkänsla...

2009-10-04 @ 03:33:29
Postat av: Anneli

Eller har du det? :P

2009-10-04 @ 22:07:26
URL: http://baddog.blogg.se/
Postat av: Nenne

Man är inte stilmässigt handikappad bara för att man tycker att det kan vara snyggt med skjortan/tröjan instoppad i byxorna :O

2009-10-05 @ 12:09:09
Postat av: Anneli

Jo lite faktiskt. Men det är ju inte lika hemst som tajta polotröjor och brunblommiga skjortor!

2009-10-05 @ 23:12:02
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0