Mars i bilder

Man skulle ju kunna tro att jag har fotat ganska mycket på det senaste nu när man ser alla bilder, men det är allt annat än sant. De här bilderna är nästan de enda jag har fotat under mars (med några få jätteflummiga undantag som inte ska få visas för någon levande varelse) Vi får se om det blir bättring på detta nu när Kristoffer har köpt sig en begagnad D80 som jag kan låna så att jag kan använda min 85a ordentligt.


Mina vänner i The Percivals hade releasefest på Pustervik. Peter var där




Pappa var i Kina och köpte Ray-Ban kopior till hela familjen. Vi var himla coola.




Bessie blev klippt och såg väldigt mysko ut. Men hon var fortfarande söt när hon tiggde.




Jag var snygg i Johannas nya glasögon när vi var på Sejdeln och löste musikquiz och pratade skit.




Så här ser Linnea ut när hon chattar och sitter i cam samtidigt.




Fikade med världens finaste på en bänk på Masthuggstorget.




Nya vårskor med dragkedjor på sidorna, galet billiga från HM. Jag gillart!




Ölade med Erik på Notting Hill innan Dödselectro. Himlans trevligt faktiskt :)




Erik spexade runt med sina (Kajsas?) solglasögon på klubben




Jag var fin i min nya favoritskjorta från Weekday




Joachim Hansen vet hur man partar




Tobias & Blende




Två roliga randomtjejer jag träffade på Toaletten som hade likadana piercingar i tungan




Flört?


Över och ut
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0