Nyår och förvirring

Hallååå...
Imorgon är det nyår! Najs som fasen! Det blir förfest hos mig, jag har fixat bål Linnea bringar snacks och Erik fixar feststämmning, haha. Insåg just att jag har ingen koll alls på hur många vi blir men jag tippar på det gamla gänget på typ 10 pers. Sen blir det restaurang. Vi har bokat bord, jag vet inte för hur många men det blir nog bra. Sen blir det ut för att kolla på fyrverkerierna på stan och sen klubb.

Vad ska man ha på sig? Herregud.
Och jag la över min 2010film på ett usb så att jag kunde visa kristoffer, men det funkar inte för att jag måste ha med mig alla de enskilda klippen också? + att jag inte kan spara dem i något annat format än windows movie makers egna?? Måste jag skaffa ett konverteringsprogram? Hur ska jag göra? Någon som vet? Varför kan inte movie maker vara lika enkelt som photoshop?? Frågorna är många.
Snart kommer även en sammanfattning i bilder också, antagligen i väntan på gästerna imorgon.


Ps. ändrade just Kristoffers bakgrundsbild på datorn till en naken mörkhyad man med jättepenis.
Edit: Efter typ 3 min googlande löste jag filmproblemet. Man ska tydligen klicka på "Publicera", inte på "Spara projekt". Det var ju alldeles solklart... not. Ni får se imorgon när jag komemr hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0