Produkiva Anneli

Godkväll
Det är nattsuddaren Anneli som talar till er.
Idag ska jag för en gångs skull vara produktiv och
- Addressändra
- Gå till fösäkringskassan (måste få hjälp med att söka bostadsbidrag)
- Gå till CSN
- Boka tid hos frisören
- Säga upp mig på K55 (glömde det sist)
- Köpa en psykologibok

Inatt har jag gjort min 2010-film, jag har varit väldigt dålig på att filma, speciellt i slutet av året, men det fanns klipp så det räckte ändå. Det blev en väldans massa tågluff, lite fest, lite kreta och lite london. Om jag inte får fatt i några fler bilder (anna lyckdes ju fånga konfettiregnet på kentkonserten) så anser jag mig klar.

Kommentarer
Postat av: hanna

spännande med din film! vill gärna se den!

du får lägga upp den på bloggen eller facebook när du är färdig!!

2010-12-28 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0