Snö osv

Jag är nog den enda i Göteborg som inte är trött på snön än. Snö är underbart sålänge det är snö och inte slask, och i år har snön ju faktiskt legat kvar hela vintern för första gången på 30 år.

Är hemma nu, mumsar på Svenska lantchips och beundrar min nya fina klocka som jag köpte i tisdags. Det har tragiskt nog inte hänt så mycket under den senaste tiden, har blivit utelåst från Kristoffers lägenhet klockan 6 på morgonen, har firat alla hjärtans dag på pizzahut och jobbat en massa. Hade velat gå på Nöjesguidens fest idag men jag jobbar natt.
Min dator är i datorhimlen nu, en dag vägrade den starta och sa tack och hej. Som tur är finns alla mina bilder och min musik på min externa hårddisk nu för tiden så det är ingen större fara skedd. Det enda som är lite jobbigt är att alla mina inscanningar ligger på den interna hårdisken, men det är ju bara att börja scanna om alltihopa.

Några nya bilder har jag inte till er tyvärr, det hade blivit fantastiskt många bilder på Kristoffer isåfall, eftersom att han är den jag umgås med 90% av min lediga tid hehe.

Kommentarer
Postat av: Julia

du är inte ensam om att älska snön i Göteborg - tycker själv det är helt underbart! :)

2010-02-23 @ 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0