Depeche Modebilderna

Hänt sen sist:

Jag, Fridde och Kristoffer har köpt biljetter till Filmfestivalsinvignen. Titta lite på [Ingenting], Makthaverskan, Maskinen, Fontän, Far & Son, Bow & Bow och Daniel Gilbert, dansa lite och ramla lite. Det kommer bli awesome! Peppen på topp

Igår ringde Linnea och sa att hennes mammas kompis inte kunde följa med på Depeche Mode, så de hade en biljett över och gissa vem som fick den? ^^ De må vara lite gamla för att rocka som förr, men det struntade Dave i och studsade runt som om han var 14 år. Lite trist låtval ibland men Behind the Wheel och Enjoy the Silence var fantastiska.

Kom just hem från en arbetsintervju på HM. Det gick riktigt bra tycker jag, de verkade tycka om att jag har jobbat på McD länge och jag tycker att jag svarade bra på alla frågor. Ganska utförlig intervju måste jag säga, en trekvart lång.










Nu kör vi
Woop woop!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh. Vi skulle bli jätteglada om du kunde välja ut lite pics från konserten och lägga de i en mapp. Så kan jag komma förbi med ett usbminne och baah lägga över dem? :)

självklart värnar jag om ursprunget dvs. om mamma lägger ut dom någonstans eller visar dom för massa folk så nämner hon dig. hon är väl införstådd med det :)



Ville bara säga det, kan tyckas som självklart men man kan aldrig vara för tydlig!



Pussar på dig från Linnéa

2010-01-27 @ 23:24:02
Postat av: kaela

Älkar den översta bilden!

2010-01-28 @ 22:58:13
URL: http://kaelas.blogg.se/
Postat av: Anneli

Linnea: Självklart, ta med usbn till mig ikväll så får du dem. Det blev dock inte så mycket bra eftersom att vi satt så långt ifrån och min lilla 18-55 räckte inte riktigt.

Mikaela: Tack tack, det är den jag är mest nöjd med själv :)

2010-01-29 @ 15:44:41
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0