Random maj

Nu ska ni få lite gamla bilder från maj, sånt som inte har hunnits med, och sånt som glömts bort.









Kontiki








Vernisageoutfit




Domkyrkehäng en fin sommardag



Jag mår verkligen piss idag. Allt känns bara som en gigantisk bajskorv. Inte ens dunderpillret mot deppighet Linnea hjälpte. Gratiskäkade mat på McD, fick en jobbtid imorgon av min kollega, tog med mig min McAnneli, pommes och cheddardip och satte mig i solen. tog en sväng in till Topshop, mötte upp Linnea, mötte upp Malin, köpte mat på McD, satte oss och åt det i solen, åkte till Condecco. Åkte sedan hem till pappa för att leta efter min försvunna iPod men den var inte där. Sov lite, åkte hem till Krisstoffer, mötte honom och hans kompisar på vägen då de var på väg ut till Kontiki och här sitter jag nu. Ensam.
Ska gå och lägga mig nu så att jag inte är astrött och grinig på jobbet. Hoppas att Anna och Camilla jobbar imorgon, de är så fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0