Skisser för sommaren

Amagaad! Visst har man haft det på känn att snart kommer det ske, men vilken tur att jag inte hann köpa biljetter till Hultan! Konkurs alltså... Det är liksom inte ens säkert att de som har köpt biljett får tillbaka sina pengar :O I feel for you Anna och Ida.

Nåväl. Det här har jag gjort sedan sist:

- Firat midsommar hos Johanna. Riktigt lyckad kväll med hur god mat som helst, brännboll och lagom mycket alkohol. Vädret kunde ju ha varit bättre, men det kunde ju definitift ha varit sämre också.
- Shoppat på rean: Trosor, enkel vit t-shirt med ficka, ett jättelångt randigt linne (klänning?) som jag klippte av och la upp till ett normalt linne, blå/vitrutiga shorts.
- Lyssnat på massa ny musik från Kent (Skisser för sommaren är kärlek), Ceo (halva Tough Alliance), Radio Dept, Vampire Weekend, Familjen, Johnossi.
- Peppat för tågluffen! Imorgon ska jag köpa tågbiljetten :D :D :D :D OMGOMGOMGdet kommer blifreakingawesome :D




Snart kommer midsommarbilderna, en hel del finingar blev det! :)
Pöss
//A

Kommentarer
Postat av: kaela

kul med tågluffning, mina kompisar har tvingat med mig på det nästa sommar :D

2010-06-30 @ 23:05:32
URL: http://kaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0