Sol, fetaost och tåg.

Oj jag fick lite ångest nu när jag gick in på bloggen och såg hur länge sedan jag skrev och hur sjukt länge sedan det var jag la upp bilder. Jag har tagit en massa bilder men jag har inte hunnit redigera dem, så nu har jag väl typ tusen bilder att gå igenom och kanske hundra av dem ska redigeras.

Kreta var underbart! Så sjukt god mat (Tex pizza med tomatsås, mozzarella, kyckling, lök, champinjoner, vitlök och feta, vitlöksbröd med oregano, tomat och feta, souvlaki med tsatziki och pommes, gekisk sallad med den godaste fetan jag ätit i hela mitt liv) Sol och bad varje dag, vi var ensamma på hotellet så vi hade en ganska stor pool för oss själva, promenader i huvudstaden, matat katter med ost, snorklade, drack billigt vin på balkongen, gick på barrundor, snodde tomtebloss, pussades. Ja livet var allt bra gött änna.
När vi skulle hem var dock flyget 4 timmar försenat och det var inte så kul.

Idag har jag strosat runt i staden med Linnea och Hanna, köpt en ny parfym, hämtat ut lite holgor och varit och pratat med sj om tågluffen. Om en månad åker vi och det kommer bli så jävla awesome!
ANNELI PEPPAR! jag vill typ skriva en packlista och så men jag inser att det kanske är lite vääl tidigt att tänka på sånt ännu. Jag kommer antagligen bara slarva bort den ändå haha.


Ska börja att redigera bilderna från resan nu, men jag har som sagt en hel del andra bilder att redigera också. Men nästa inlägg kommer ha en massa bilder, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0