Kent och högskola

Yes yes.
Det blir ett nattligt inlägg nu för jag väntar på att min lilla tjockis ska komma hem från jobbet så att vi kan sova tillsammans. Men. Det. Går. Inte. Bra. Jag vill sova nu!

Kent var awesome! Ljusshowen är alltid lika fantastisk (jag saknade lasern lite dock) Bäst var basen i Musik Non Stop som är så otroligt bra live fastän jag inte tycker om den så mycket på skiva, eller Dom Andra som de hade lagt ihop så tjusigt med Krossa Allt. Och Mannen I Den Vita Hatten var ju såklart totalt episk med nya extraverser och konfetti och allt. Otippat att spela På Drift som jag faktiskt aldrig hade hört mer än från reklamen. Sämst var att de inte spelade 747. Skandal! Det är ju tradition att de spelar den som sista låt innan extranumrena! SKANDAL I TELL YOU! 

.
.
.
.
.
.
....

...Så nu har jag samlat mig.
De får fyra rakblad av mig i betyg.
Här får ni bilderna:




















Japp, det var det. De är ganska brusiga eftersom att jag var tvungen att ta med min gamla halvsystemare (de är väldigt hårda med systemkamerorna på Lisebergshallen) men det blev väl någon okej bild ändå.
Jag filmade även lite till min 2010-film, men jag lyckades att inte filma när de släppte all konfetti. Jag tror att det blev så för att jag hade haft kameran i standby, och att man måste trycka på avtryckaren en gång innan den kommer ut ur det läget och sen en gång till för att börja filma, men jag antar att jag bara tryckte en gång i all min eufori. Mycket irriterande. Det hade blivit en fantastisk filmsnutt vill jag lova.


Har sökt till högskolan nu förresten!
Först till beteendevetenskapliga programmet i Lund, sedan till Uppsala och sen en psykologisk grundkurs på heltid i Göteborg. Nu räknar jag ju inte alls med att komma in någonstans, intagningspoängen ligger på typ 18 på beteendevetenskapen. Och jag har typ 16,någonting. Men jag får ju 2,5 poäng i meritpoäng så man vet ju aldrig, och man kan alltid hoppas på att det bara är dumskallar som söker iår. Man kanske kommer in på högskoleprovet också, man behövde 1,3 förra året och jag ska ju skriva nästa prov nu till våren (de jag har skrivit innan är inte i närheten av 1,3 haha) 
Men ja, jag är ju en sån som håller förväntningarna låga, så att jag slipper bli besviken.

Nu: nudlar. igen.
//A

Kommentarer
Postat av: K

Hej! du verkar ha bra koll på Holgor (du kom upp när jag sökte på Google). Jag är van att fota digitalt med system, men inte analogt. Vet att leksakskamerorna ska vara jätteenkla, men vill inte slösa en rulle film på att göra fel. Du får gärna maila mig till mailadressen jag angav. Hej!

2010-03-24 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0