Hej jag heter Filippa Bark och jag går i nian F på denna skolan

Hej Linnea.


Jag vet att jag är full nu och att man inte ska skriva saker på internet när man är berusad av alkohol men nu är det som det är! Jag har skaffat Skype nu och du kan ringa mig whenever you want to. Jag heter Baddog747 (som kentlåten duvet) och jag har skickat en fin hälsning till dig. Så du behöver inte vara rädd att det är en ful farbror. Utan det är jag. Lilla söta Anneli.





Idag jobbade jag för första gången tillsammans med en tjej som hette Linnea faast hon hade ingen egen namnskylt så hon hade lånat min extraskylt. Som det stod Anneli på. Det såg säkert jätteroligt ut när alla i kassan hette -Anneli, men man måste ju göra vad man mpste göra.




*Med resarvation för felstavningar pga mitt alskoholpåverkade tillstånd.
Jag har ändå verkligen försökt att korrekturläsa detta inlägg typ 3 gånger.

haha. jag kommer såååå ta bort detta inlägg imorgon. så det är bäst att du hinner läsa det idag. PÖSS <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHA. Du är så jävla bra. älskar att du sagt att du korrekturläst det 3 ggr och ändå är titeln felstavad <3

Den bilden är bäst. Lilla söta anneli. Det var tur att du skrev att det var du så jag kunde neka dig, vill bara ha snuskgubbar på min skype. Haha har dig, erik och malin på skype! wie! Hjärtegull.



Men nej ta inte bort det här inlägget, det är fint. blev superglad när jag läste det! :)

puss<3

2010-05-13 @ 14:52:50
Postat av: Hanna

Haha, fint inlägg, ville bara säga hej, jag har också läst ditt fylleinlägg ;)

och eftersom jag är lat så kommenterar jag på dina andra inlägg här också. Haha. Gillar vårbilderna, här uppe i Kramfors har fan inte ens träden slagit ut än? Snön är i varje fall borta ... nästan överallt, det ligger typ en liten snödriva kvar i Kramfors som inte vill försvinna för att den var så förbannat stor.

Fast positivt med Kramfors är att det nästan aldrig regnar här uppe! Det är ASNICE! HAHA. Me like, very much!

Vi syns om en månad när jag kommer hem :D IH! Och sedan ska vi tågluffa i slutet av sommaren, IH! Apropå tågluffen så kan det vara bra om man är ett jämnt antal. Just för att många hotellrum är tvåmanna osv, kul för den som får sova själv liksom? HAHA. Men om vi inte fixar en tredje får vi väl helt enkelt sova tillsammans, alla tre i ett tvåmannarum. Det är ju ändå mysigt och bra :) HAHA

2010-05-13 @ 17:54:38
Postat av: Hanna

fjärde*



Och jag totalälskar bilden!

2010-05-13 @ 17:55:55
Postat av: Anneli

Linnea: Fast rubriken var faktiskt rätt, för det är ett citat från centralskolan del 1. Mycket fint och om jag inte har visat det för dig så är det ju knas men det går att söka på jotjob.



Hannaa: Annars brukar det finnas sovsalar som ofta är typ hälften så billiga än typ 2 eller 3mannarummen :)

2010-05-16 @ 20:11:01
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0