tjuhu

Det är så jävla varmt!
Jag dör!

Jag dör ännu mer på jobbet där man måste springa och stressa mellan grillar och fritöser utan att ha till gång till någon fläkt. Helt sjukt. Svettas som en gris. Och sommaren har liksom inte ens börjat än! Detta bådar inte gott...
Nu åskar det och spöregnar, men det är fortfarande likförbaskat varmt ändå. Man ska väl inte klaga antar jag, nu slipper jag få dåligt samvete för att jag inte är ute när det är varmt :)

Det känns liksom som att jag inte har något att göra när Kristoffer inte är hemma om dagarna. Linnea är i Spanien, Malin går i skolan, Hanna är i Kramfors, Erik lumpar. Vad hände med alla mina kompisar? Är jag den enda kvar i Göteborg? Nej så illa är det faktiskt inte, jag har ju alltid Fridman & co, men det märks att många har försvunnit. 

Går kanske ut ikväll, vi får se, jag vet inte ens vad det kommer vara för klubbar idag.
Okej nu vet jag, nef eller Röda sten var det enda som lät intressant. Djungeltrumman ftw.


Ännu ett smått deprimerande inlägg från allas eran Anneli. Tjuhu.
Bjussar på en bild från utställningen med tema färg




Hej hopp
humör på topp

Kommentarer
Postat av: hanna

två veckor sedan är jag hemma :) då har du en till kompis :D haha

2010-05-27 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0